sâmbătă, iunie 05, 2010

CONCURS!!!



Am decis ca a venit vremea unui concurs si pe blogul meu.Yeiiiiiiiiiiiiiiii :)Si cum anul acesta se poarta colierele statement/bib/florale,acesta este colierul pe care il voi oferi ca si premiu.Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu,aici,in care sa-mi spuneti ce produs va place cel mai mult din magazinul meu.Nu voi lua in considerare comentariile lasate de anonimi.Concursul dureaza o saptamana iar castigatorul il voi alege prin tragere la sorti.
Multa bafta!
kisses :)
Adela

11 comentarii:

Art Danae spunea...

sparg eu gheata (chiar daca stiu ca numarul 1 nu iese nicioadata la tragerea la sorti :P)...ador bratara Lady in pink

stephanie333 spunea...

uite ca eu sunt a doua...imi place la nebunie inelul reglabil cu capacel care se deschide...faina idee!!!

cutiutacubijuterii spunea...

Mie imi place la nebunie inelul Blue rose, e superb, ca toate creatiile tale de altfel

Enchainted spunea...

Cu toate ca imi e tare greu sa ma decid, prefer chokerul The Widow. Dar sa sti ca m-am hotarat tare greu...

Stela spunea...

Absolut superbe toate! Felicitari!
E foarte greu sa spun ca numai un anume produs imi place.... M-am oprit la colierul din perle Roses....

Anna spunea...

Superbe toate creatiile tale LadyA, dar cel mai mult si cel mai mult imi place colierul Roses.

Andra Marasteanu spunea...

Mie-mi plac si le-as purta aproape pe toate (spun aproape pentru ca unele mi-ar fi greu sa le asortez stilului meu, insa sunt frumoase si deosebite).
Dar astazi aleg setul orange and green, http://lady-adela.blogspot.com/2010/03/orange-and-green.html. E pe starea mea de astazi si este absolut super!!! Imi place la nebunie combinatia de nuante :)

dodo spunea...

Am rasfoit cu placere " filele " magazinului tau pentru ca ne introduci intr-o lume fantastica....mult diferita de cea pe care o traim.....
asadar m-am oprit ( conform regulamentului ) la " Bratara-camee " pentru ca privind-o si trecand de simplitatea ei, e perfecta. pentru mine aduce in prim plan iubirea. nu va asteptati la un tablou cu indragostiti.nu acea camee.e mai simpla.e gratioasa.o pereche de lebede.albe.pure si cumva indragostite....
aceasta frumoasa imagine, a gaturilor gratioase aplecate unul deasupra altuia este sporita de forma frumoasa a cadrului metalic.
imi place tare....e perfecta...deci e alegerea mea.

Eva spunea...

Mi se pare incredibil ca mai exista persoane indragostite de obiecte atat de frumoase. Cand am vazut colierul Blue All Around, am ramas fara cuvinte. E genial. Cum as putea sa il cumpar?:*

LadyA spunea...

Buna Eva!Daca vrei sa cumperi colierul,scrie-mi pe mail lady.adela@yahoo.com
:)

Bo3mia spunea...

Intr-adevar, creatiile tale sunt altfel! :)

Imi place foarte tare plicul http://lady-adela.blogspot.com/2010/02/cameo-silhouette.html cu silueta doamnei :)